|
|
|
|||
|
Az 1966-os modellek és néhány későbbi érdekesség Ismét összegyűlt egy csokorra való Simson prospektus zömében a hatvanas és hetvenes évekből. Előtérben a motorosok. Simson prospektus 1966-ból. Egy kis túlzás 1966-ból A kismotorok sokoldalú használhatóságát mutatják a képek. A Spatz még az első motorral, 2 sebességgel és berugókarral. A korai Starok egyike az első tankmatricával, régebbi típusú irányjelzőkkel és kétszínű hátsó lámpával. Schwalbe-n még ekkor a rendszám helyén fényvisszaverő prizma volt. Ebből a színkombinációból sokat nem értékesítettek Sperberből. A teljes típuslista 1966-ból, ekkor jelent meg a BVF karburátor. Részleteiben is igényesek a megoldások. Műszaki adatok, amelyeket össze is lehet vetni egymással. A nemzetközi 6 napos verseny és az elnyert ezüstserleg, a tanksapkákon 1975-ig jelen volt. Stílusos elköszönés az utolsó oldalon :) S50 B2 a nálunk kevésbé ismert S50 típus, az első elektronikus gyújtású Simson 1976-ból. Kis képeken jól látszanak a gyújtás részei, illetve a szürke színű bowdenek és a karburátor túlfolyó csövének elhelyezése. 1977-es Schwalbe katalógus, a 3 felszereltségi változatot mutatja be. A 77-es Schwalbe jellegzetességei: új tükör, hosszabb ülés, egyenes kipuffogóvég, fekete a hátsó lámpa háza. A Schwalbe S az automata kuplungos változat. Ez a blokk került a Duóba is. A K betű a konfort szó rövidítése, hidraulikus csillapítású teleszkópok nagyobb rugóúttal és hosszabb ülés. A kis színes pöttyök a színválasztékot jelölik. Magyar nyelvű nagy poszter 1974-ből a sorozatgyártás kezdete előtti állapotról. A kis Simson matricák mellett a nagyméretű vizesmatrica. Néhány további gyári S50 reklámfotó 1974 ből. A grafikonokon a Star és S50 blokkja közötti különbségek láthatóak. És végül Simson S51N-H az igazi Magyar piacra készül moped 1981-ből, stílusosan magyar nyelvű prospektuson. Bogyay Norbert 2010.02.15. |
|
|
||
|
|
||||
|
.
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2010. |
|