|
|
|
|||
|
Az 1968-as modellek A hatvanas évek második felében az új modellek már túl voltak az első frissítéseken. Egy alapos reklámanyagot szeretnék bemutatni a hatvanas évek végéről. Egy igényes reklámanyag a 4 fő típusról A teszt: négy motoros és négy kismotor alapos bemutatása Spatz, Star, Schwalbe és végül a Sperber A Spatz már az újabb motorral, 2 sebességgel és berugókarral. Maradt az NKJ karburátor, de már komolyabb szívászajtompítóval készült. Korabeli NDK-s idill. Az SR2E méltó utódot kapott. 1,8 l/100 km igen jó fogyasztási érték A Star újabb kiadása SR4-2/1 1968-ból Alacsonyabb fordulaton éri el a maximális 3,4 lóerőt a motor. Akár két személlyel is öröm a motorozás :)
A Schwalbe is megkapta az újabb blokkot... és új szívászajtompítót, ami majdnem a kormányig felnyúlik.
A Sperber az NDK-ban is rendszámos motor volt, 4.6 Lóerő akkoriban 50ccmtől jónak számított. A Sperber volt a legdrágább ötvenes Simson a hatvanas évek végén, hetvenes elején. A nagy üzemanyagtartály előrevetíti az S50-es sorozatot. Europacup győztes 1967-ben a 75 ccm-es GS75. Bogyay Norbert 2010.02.03. |
|
|
||
|
|
||||
|
.
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2010. |
|