|
|
|
|||
|
Érdekességek az Autó Motorból az 1970-es években Több NDK-s folyóiratot bemutattam már korábban, most a hazai irodalomból válogattam pár érdekességet, elsősorban a Simsonról szóló híreket. 1971 januárjában tudósítottak először a Simson mofa SL1-ről. A követező hír is ehez a típushoz kötődik, mégpedig már a 25.000 legyártott mofán is túl volt a suhli gyár. Itt már az SL1S mofát mutatják már be, ezt a változatot sem forgalmazták itthon. Egy kis segítség a hazai kínálatban eligazodáshoz. Simson Habicht az 1971-es Budapesti Nemzetközi Vásáron. Egy kis sajtóhiba, mert a Spatz kapcsolási rajza van a képen... ... a Star/Schwalbe páros helyett. 1974 végén már bemutatták az S50 sorozatot. Egy évvel később már itthon is volt belőle, igaz eleinte még csak a KERMI-nél. Rózsa György is bemutatta a főbb újdonságait az S50 sorozatnak. Akkora újdonság volt az új típus. hogy sokat foglalkoztak vele. BNV-n a nagyközönség is megtekinthette az S50B-t. S50B2 a legfrisebb változat 1977-ben. Hazai pályán is bemutatták a BNV-n, de a forgalmazása elmaradt. Új, hasznos sorozat 1978-ban a Javítóműhely, az első részében a gyújtásról... majd a karburátorról... olajcseréről... közben egy reklám, amit a Mobil nem fogadott nagy örömmel tisztítás.... kuplung... sebességváltó... váz... első teleszkóp... majd a hátsó... illetve az utolsó részben a fékről és a lánckerekekről volt szó. 1979-ben megjelent pár kép a Duó 4/1-ről. Végül pedig egy fotó a gyári új Simson S50B1 szállítmányról és egy kis betekintés az 1979-es motorkerékpár piacról Bogyay Norbert 2014.12.10. |
|
|
||
|
|
||||
|
.
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2014. |
|