Főoldal

GDR Export 1983 kiadása

Az Interwerbung GmbH kiadásában jelent meg 1983-ban az NDK kétkerekűeket bemutató kiadvány angol nyelven.

A borító nagy képén az új MZ ETZ 250 szerepel Zschopauból.

Rövid történeti áttekintéssel kezd a két motorgyártóról a VEB IFA-Kombinat für Zweiradfahrzeuge akkori igazgatója Wolfgang Pertig.

Az új Simson Enduró könnyű terepen is elemében érzi magát.

Különleges fényezésű Simson Enduro a Lipcsei Őszi Vásáron.

Még a falon is Simson van az 1982-es bemutatón Lipcsében.

Kairóban a Nemzetközi Vásáron is képviselik a német színeket a motorok.

Újabb kép a lipcsei egyszínű fényezésű Simsonról.

Birmingham-ben kelletik magukat az MZ és Simson kétkerekűek.

Six Day ezüstváza győztesek 1982-ben a Simson és az MZ csapatok.

Néhány adat a modellváltozatokról.

Simson S51E, S51C és S51B 2-4, ez utóbbi érdekes kivitelben, merevített első sárvédővel, de már a nagy Simson vizesmatricával a tankon.

Simson S51E ekkor még festett acélfelnivel készült és elég rövid a hátsó sárvédő.

Eléggé a gyártás elejéből való Enduróval csapatnak a sárban.

Íme a GS sorozatoknak köszönhető trófea...

.... Reinhard Kladtke és Steffen Mauersberger illetve a győztes GS Simsonok.

Kerékagy összeszerelő teljesen automatizált robotokat a Simsonnál tervezték és építették Suhlban.

Már nem érdemes postára adni az információ kérő lapot :)

Versenyenduró a Simsontól éppen a levegőben.

Végül, de nem utolsó sorban az is kiderült a reklámanyagból, hogy 1982-ben leszállították hazánkba a 150.000. MZ és a 250.000. Simson motort. Illetve az exportáló Transportmaschinen vállalatnak volt ügynöksége az Egyesült Királyságban, Hollandiába, Franciaországban, Dániában, Cipruson, Nyugat Németországban, Iránban, Irakban és Egyiptomban, természetesen a szocialista országokon kívül.

Bogyay Norbert 2013.11.05

 

 Történetek

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló 

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2013.