Főoldal

Simson reklámanyagok a kilencvenes évek közepéről 

A kilencvenes évek közepén a Suhler Fahrzeugwerk GmbH készítette a jól ismert típusokat a türingiai gyárban, természetesen jóval kisebb sorozatban, mint a rendeszerváltás előtt. a lépték immár nem százezres, csak pár ezres éves darabszámot jelentett.

Az 1994-es kihajtogatható szórólapon a görög ABC jól ismert betűiről nevezték el a típusokat, felépítésük szerinti csoportosításban.

Mindössze négy lapos színes kiadványban négy csoport szerepel.

Az S53 sorozat normál kivitelei alpha, a enduró változatai beta néven futnak. Lászik a képeken, hogy a nagy fejidomos, műanyag elemekkel burkolt felszín alatt, a szokásos, egyszerű, már jól ismert technika rejtőzik.

A gamma néven az SR50/1 sorozat 50 és 70 ccm-es típusai rejtőznek tetszetősebb külsőbe csomagolva. Kivételt képez a gamma e modell, mely kizárólag elektromos hajtású változatban készült. A delta néven az SD50 kis áruszállító volt kapható többféle felépítménnyel.

A hátoldalon meg a szokásos marketingszöveg, azaz országonként eltérő lehet a járművek felszereltsége, műszaki paraméterei, illetve folyamatosan változtatnak a gyártás alatt. Egy év, vagy 10.000 km volt ekkor a garancia.

A következő nagyméretű kiadvány már egy évvel fiatalabb, címlapon a legújabb fejlesztés az SRA 50 automata robogó, a hátoldalon meg a minibike, Simson motoros versenymotor látható.

A teljes kínálat hasonlít az előző évihez, kivéve a neveket tekintve, ugyanis visszatértek a hatvanas évek madárneveihez, Star, Sperber, Habicht és az Albatros.

A Habicht sorozat a matricákat és a fényezést kivéve az alpha sorral egyezik meg 25/50/70 ccm-es motorral. Újdonság, vagy éppen régi ismerős a Habicht Basic kivitel az S53 megszokott burkolataival.

Star sorozat lett a gammából, a Classic néven a hagyományos SR50/1 visszakerült a kínálatba. Albatros a delta örökségét viszi tovább és a beta sorozat pár változtatással (új első sárvédő, kombinált műszeregység, stb) Sperber 50/80 Basic néven készült tovább.

A nagy poszteren pedig a legújabb fejlesztésű robogó, az Star 50 tárcsafékes változata, melyet morini motor hajt, különlegessége a nagy rugóutas első és a központi rugós hátsó futómű, azaz kényelemre nem lehet panasz rajta.

Végül pedig pár műszaki adat az összes motorról.

 

Bogyay Norbert 2016.12.09.

vissza a  Főoldalra

 

 Történetek

 

 Technika

 e-mail

 Bemutatók

 Linkek

 Gyártörténet

 Rólam

 Képgaléria

 Könyvajánló 

 Videók

 Adatvédelem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (c) Bogyay Norbert 2016.