|
|
|
|||
|
Az 1968-as modellek A hatvanas évek második felében az új modellek már túl voltak az első frissítéseken. Egy alapos reklámanyagot szeretnék bemutatni a hatvanas évek végéről.
Egy igényes reklámanyag a 4 fő típusról
A teszt: négy motoros és négy kismotor alapos bemutatása
Spatz, Star, Schwalbe és végül a Sperber
A Spatz már az újabb motorral, 2 sebességgel és berugókarral.
Maradt az NKJ karburátor, de már komolyabb szívászajtompítóval készült.
Korabeli NDK-s idill. Az SR2E méltó utódot kapott.
1,8 l/100 km igen jó fogyasztási érték
A Star újabb kiadása SR4-2/1 1968-ból
Alacsonyabb fordulaton éri el a maximális 3,4 lóerőt a motor.
Akár két személlyel is öröm a motorozás :)
A Schwalbe is megkapta az újabb blokkot...
és új szívászajtompítót, ami majdnem a kormányig felnyúlik.
A Sperber az NDK-ban is rendszámos motor volt, 4.6 Lóerő akkoriban 50ccmtől jónak számított.
A Sperber volt a legdrágább ötvenes Simson a hatvanas évek végén, hetvenes elején.
A nagy üzemanyagtartály előrevetíti az S50-es sorozatot.
Europacup győztes 1967-ben a 75 ccm-es GS75.
Bogyay Norbert 2010.02.03. |
|
|
||
|
|
||||
|
|
.
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2010. |
|
|||