|
|
|
|||
|
Simson Supra City 28-as
Egy újabb érdekes hirdetésbe botlottam a napokban, egy kilencvenes években gyártott Simson Supra kerékpárt hirdettek házhoz szállítással, nem lehetett kihagyni, de nézzük a részleteket... Egy korábbi bemutatóban már szó volt a kilencvenes évek iránykereséséről, a motorok mellett a kerékpárgyártás is jó alternatíva volt, nagyon sokféle típus és változat készült alig egy évtized alatt. Ilyen állapotban került hozzám, kartondoboz csomagolásban hozta egyik futár ismerősöm lelkesen egyenesen az udvarunkba. Gyorsan összecsavaroztuk édesapámmal és ez a kellemes kép fogadott. A fő elemek szép állapotban vészelték át az elmúlt három évtizedet. Természetesen pár modernebb kiegészítő került rá az idők folyamán. Praktikusak a műanyag sárvédők és a csomagtartó, nagyméretű, 28 colos kerekek, keskeny gumikkal, igazi városi dugóhúzó. Ismert alkatrészek közül válogatott a Simson, eddig még nem is láttam két egyforma bringát. A jól ismert három hegyes szimbólum az S betűvel a neves elődökre utal. Masszív a kormány, fényezett, előtte az első fékbowden és a támasza látható. Kormányon is a neves Japán alkatrészek Shimano, SIS alkatrészek mindenfele. Szépek a kerékagyak, a küllőkön nyoma sincs a rozsdának. Hagyományos fékek, könnyen beállíthatók. A feketére fényezet felnik szépen futnak. A férfi kerékpár alsó vázcsöve alatt vezették el a két váltóbowdent, a felső cső alatt pedig a hátsó fékét. Klasszikus betűtípus, régi ismerős kicsit modernizált formában. Pumparögzítő fül is szériatartozék volt. Ülés alatti vázcsövön mindkét oldalt egy egy Supra matrica állít emléket a közel 100 éves suhli autógyártásnak. Vázszám az ülés alá került. jól látható helyre. Igényes részlet a hátsó fék bowden ütközője. Shimano lánckerékszett és hajtókarok. Elöl három lánckereket találunk. Formatervezett hajtókarok, műanyag pedálok. Hátul hét fokozat közül választhatunk, itt is Shimano SIS váltóval szeretlték. Végü pedig egy rövid videó a kicsomagolásról itt található Bogyay Norbert 2024.09.16. |
|
|
||
|
|
||||
|
|
||||
|
(c) Bogyay Norbert 2024. |
|